رزرواسیون آنلاین تور
رزرواسیون آنلاین هتل
رزرو آنلاین پرواز
آژانس مسافرتی اشکوری رشت نمایندگی شماره110 فروش خدمات شرکت ایرانگردی مارکوپولو آژانس مسافرتی اشکوری رشت
نام مدیرعامل : سید محمد صالح موسوی اشکوری نام مدیرتور :سید محمد صالح موسوی اشکوری مسئول فروش خدمات مارکوپولو :مریم حیدری
موبایل نماینده آژانس :09111361077 تلفن ثابت : 01313211247 فکس :01313211246
شهر : رشت منطقه شهرداری : محدوده : آدرس :رشت - بلوار حافظ -جنب زورخانه پوریای ولی - پلاک 187
شماره مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری :1/61031 تاریخ تاسیس :۲۰ ارديبهشت ۱۳۷۸
ایمیل :eshkevari_travel@yahoo.com وب سایت :www.eshkevaritravel.com
خدمات :آژانس مسافرتی اشکوری رشت از آژانسهای صاحب نام و معتبر در شهر رشت می باشد.

نظرات کاربران درباره آژانس مسافرتی اشکوری رشت

نام : Rahim | امتیاز : 10
عالی

نام : سارا | امتیاز : 10
امتیاز منفی باید داد به این آژانس از 25 تا 28 آبان رفتم مشهد هتل پارسه به قول خودشون 2 ستاره ممتاز اولا کارت ورود به اتاق رو دوبار اومدم پایین شارژ کردم یک نفر ندارن که اتاق و بهت تحویل بدن اومدم چای بریزم از ازتو فلاسکم زرشک اومد بیرون رفتم آب بخورم دیدم تو یخچال یک آب معدنی نصفه خرده گذاشتن به خانم سلیمی گزارش کردم یکی و فرستادن آب نصفه رو برداشت جایگزینم نکردن اتاق به شدت کثیف امکانات در حد صفر اخلاق خانم سلیمی پذیرش هتل پارسه هم بسیار بی ادبانه بابت دو عدد تی بگ و یک اب معدنی 3500 هم گرفتن بعد که مدعی میشی میگی این چه طرز برخورده میگن اینجا هتل 4 ستاره نیست
تروخدا پولتون و دور نریزید اردیبهشت باهاشون کاشان رفتم باز تو یک هتل امیرکبیر طوری که تو دیوارش بالای تختم فضولات بینی بود
این آژانس فقط یاد گرفته پول بگیره بعدا شبیه بلانسبت گوسفند با مسافراش برخورد کنه هر جا برید بهتر از هتل پارسه است با دو تا خانم منشی اونجا که رفتاراشون کاملا غیر محترمانه است

نام : مهرزاد | امتیاز : 10
من همراه خانومم به تازگی سه روزه با آژانس اشکوری رفتیم مشهد بما گفتن هتل دو ستاره ممتاز پارسه! وقتی وارد هتل شدیم ادب و فهم مسوول پذیرش خانوم سلیمی که در حد زیر صفر بود اتاق هتل فوق العاده کثیف در همه موارد سرویس بهداشتی داغون از کافی شاپش که چی بگم طویله چشم نوازتره ! کلا جدا از افتضاح بودن هتل پارسه مهم بی ادب بودن پرسنل پذیرش مخصوصا خانوم سلیمی است که حتی یک عذرخواهی ساده بابت نارضایتی مسافر بلد نیست و با گستاخی تمام و بی ادبی با مسافر جروبحث میکنه!!
آقای اشکوری عزیز با این رویه کارت بی رونق میشه مسافرت رو با حرفا و وعده های دروغ راهی سفر نکن کار درستی نیست!!

نام : Majid | امتیاز : 100
من از طریق آژانس اشکوری ژانویه امسال رفتم استانبول.
هتل خوبی بود با کیفیت خوب و قیمت مناسب بهمراه تخفیف.
حتی برای رفع مشکلی که پیش اومد آژانس اشکوری نهایت تلاش خودشون رو مبذول فرمودند تا گرفتاری برطرف شد و با خاطره ای خوش برگشتم ایران.
بی انصافی بود اگر نمیگفتم.
به شخصه بسیار راضی بودم.
دعای خیر من و خانواده ام بدرقه زندگی تان.

نام : نظری | امتیاز : 10
اشکوری خیلی کیفیتش پایین اومده مشهد رفتیم افتضاح بود هم هتل هم رسیدگی

نام : موسوی | امتیاز : 10
گران فروش هستند

نام : فتانه | امتیاز : 10
19شهریورتا22 تور گرفتیم برای گرجستان قرارداد ما هتل 5 ستاره بود 4 ستاره دادید!!روز دوم اقامت در هتل رفته بودم شهر گردی اومدیم پلیس دیدیم اتاق مارو خالی کردن و چمعدونامون دم دره.!!!!!!چه استرسی بود....به ماگفتن بلیط شما واسه دو شبه در حالی که ما پول 3شبو داده بودیم.....واقعا متاسفم براتون...

نام : ایوب | امتیاز : 10
پرواز از بوداپست به ایروان توسط شرکت هواپیمایی دو ساعت مانده به پرواز لغو شده بعد از 24 روز هنوز پول بلیط را برنگردانده اند .در حالیکه بایستی ضرر و زیان نیز بابت به هم خوردن پرواز وخسارت وارده محاسبه وپرداخت کنند.
جالب اینکه ::در جواب من می گویند ما نمی توانیم ارتباط مان را با شرکت هواپیمایی بخاطر شما بهم بزنیم چون همیشه با آنها کار میکنیم.
حال اگر فردی غریب برای برگشت به دلایلی پول دیگری همراهش نباشد ، مطابق مدیریت فوق حداقل 25 روز بایستی در مسجد گرسنه بخوابد تا شاید فرجی بشود.

نام : تکتم | امتیاز : 100
باسلام خدمت همگی دوستان،من چند بار از این اژانس تور واسه استانبول گرفتم،بسیار راضی بودم،مخصوصا از سرکار خانوم سروش که محبت بی اندازه ای در حق اینجانب کردن که هتل بنده رو بنا به درخواست خودم وقتی در استانبول بودم عوض کردن،بی نهایت از ایشون و مدیریت اژانس اشکوری ممنون ومتشکرم.

نام : کویر | امتیاز : 10
به نظر من امتیاز این اژانس با ارفاق صفر هست بی نهایت بی مسئولیت و توجه به کیفیت خدمات فقط به فکر منافع خودشون و درقبایل وظایفشون نه تنها پاسخگو نیستن بلکه قلدری هم میکنند من یه تور داخلی کویر مرنجاب با این به اصلاح اژانس رفتم اتوبوس خراب بی برنامگی کیفیت پایین غذا تاخیر زیاد و......بدترین سفر ممکن در ضمن به نسبت بقیه اژانسها گرونتر هم هست

ارسال نظرات
نام : *
نام خانوادگی :
ایمیل :
شماره تماس :
امتیاز به ارائه خدمات گردشگری : *
توضیحات : *
کد امنیتی : * در صورتی که تصویر ناخوانا است روی آن کلیک کنید !   در صورتی که تصویر ناخوانا است روی آن کلیک کنید !